Men Åhhh seriöst..

Min älskade dator e sönder, har sån jäkla otur.. Måste ju lämna in den nudå, så får man se hur länge det ska ta innan man får igen den, känner man dom rätt lär det ju ta en evighet...

Va på körskolan idag, gjorde 2 1/2 lektion från kl sex ikväll, så de va riktigt nice.. gick rätt bra.
är teorin hon terrar mig med, men åhhh om man bara kunde få skippa den., vill verkligen inte. tycker den e dryg o svår.. men ja måste ju så ja ha ju inte så mycke till val.

sen gick ja ner till majkie me lite mat som vi käkade o kollade på hennes sötnöt på camen.. ja hoppas verkligen de går bra för majkie, e det nått hon verkligen förtjänar e det lycka o kärlek så ja håller verkligen tummarna på att detta e nått för henne... PÖSSSSS

va på kina idag och åt lunch jag, mormor, mamma, o moster gun,.. va jätte trevligt faktiskt!!

sen träffade ja på annelie o tommy där, så ja pratade en stund me dom. trevligt
va ju bra många år sedan man träffade henne och han för den delen, men mest henne tror ja.
fick se kort på hennes små prinsessor, men den äldsta e så lik henne. sjukt va lik dom e varandra, verkligen en mini annelie.. sen såg ja tinas lill bebis på kort med. så sjukt söta deras barn.. javisst
kanske de kommer ut en liten mini tommy snart då, vem vet *ler*


Sen åkte ja ut o hämta mina värdesaker , ha tydligen vart inbrott där ja bor.. men kul, ehhh näe. Jäklar om man hade sett nått sånt.. Ikväll sover ja hos mamma för mormor e här. så ja vill ju träffa min älskade mormor.
och imorgon på morgonen ska ja försöka ta världens längsta dusch (bad) någonsin, e ju nått ja saknar. ha ju knappt nå tryck på vattnet ute i huset.. och här kan man sitta i evigheter utan att behöva fundera på att varmvattnet tar slut.

                                                                     Just love it..


Näe nu blir de läggdags, mormor försöker sova.. och störs väl av mitt knappande på datorn..
skriver lite mer imorgon..


PÖsssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0