Påskhelgen över..

Hej Hopp..


Hoppas alla haft en lika fin o trevlig påsk som ja haft. själv va vi till norge till fjälls. fick ju en fisk iallafall så de va väl värt ca 14 timmar väntan sammanlagt typ.. he he men nöjd va ja me det. fick fint väder, god grillad mat o gott sällskap..
Synd påsken kändes så kort bara.

kort kommer snarast på helgen..

Ha börjat me min 3e kur på urinverksinfektion igen. så drygt.. men e  tydligen ganska vanligt hos gravida..

ska försöka fixa fram så dom som skrivit får lösenordet av mig till den låsta bloggen.

stine ja vill gärna ha ditt lösenord skriv gärna det som kommentar så ha ja de i bloggen. men ja accepterar den inte givetvis.. vill ju läsa, inte långt vi ha kvar nu till våra älsklingar kommer..!


idag tog ja mig en tur ute i det fria. Må röra på sig så man kommer igång.. mest irriterad över viktökningen.. vet ju att det e normalt,... men f-n alltså ändå-  men dammmen e fylld nu o de börjar riktigt o kännas som vår.

redan gått upp 10kg. kanske inte e så mycke, men me tanke på min vikt innan e 10kg mycket. trodde det va mer men kollade skillnaden på vikten när ja skrev in mig o nu..

nu vore de verkligen kul o se alla andra som aldrig skriver kommentarer vilka dom e.. dom som ja antagligen inte tror läser min blogg. skriv gärna en kommentar. den visas inte om du inte vill.. bara o skriva de.

blir så förbannad, va på dollar o hitta skit fint skötbort för 200kr, va verkligen skit snyggt.. sen glömde ja det där. och nu va de slut i butikerna.. men vilken osis eller vad.. skulle ringa imorgon skulle hon kolla om hon fick tag på nått skötbord. så man får väl hoppas turen e på ens sida..

näe  nu blir de läggdags.. tröttt e ja som vanligt, pratat me majkie o sandra idag.. va trevligt tycker jag!

Pöss pösss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0