Alla Hjärtansdag

På alla Hjärtansdag va ska man inte göra då om inte umgås me sina kära, o de gjorde jag verkligen.. va jätte mysigt.
Åkte på en 4 mils resa me skotrar med Pela, Sandra, Mickis, Ronny, Jimmy, och Melle Pinn...
Vi va ute från drygt 12 och kom hem kl 19.30 tror ja det va..

Här kommer bilderna.. och ha lite överseende me bilderna på mig.. ha ha ha ha



Förberedelserna innan våran lilla resa... *ler*



Jimmy "Korvmannen" ha all grillmat o ved på plats...



På G  hela gänget...




Såg några renar i skogen..



man ska inte va för kaxig.. he he he



Mickis "Sötnötan"



jag o sandra, he he he



Dags för en fika på krokoms värdshus..



Dags och grilla Korv me bröd o rimmat fläsk "Men Gotta jaaaa"



Mickis sandra o Ronny  he he he



he he jag då *Inga kommentarer Tack*



melvin o pela....


Dagen va mysig men vart fasiken kallt på slutet va då skönt o komma hem...
Blir säkert mer av de goda framöver, Tack alla för en trevlig helg iallafall..

nu ha ja sett den partyroliga filmen heartbreakhotell... ha sin charm den med... som JAG ha ha ha ha ha


Näe nu e ja tröttt, dags o sova



Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0