Älskling hemma..

Ikväll ha jag karin o majkie suttit dryga 2 timmar tror ja närmare bestäm o pratat o alla hemma hos sig. lite roligt faktiskt. och alltid lite kul med sällskap via telefon då man inte alltid kan ha sällskap här.. Ska ringa till mickis imorgon och ta recceptet till dom där tunnbrösgrejerna vi åt till nyår, va så gott. ska äta massvis. och kanske bjuda hit någon som vill ha lite mys me middag. och självklart ska ja fråga min underbara Mickis först eftersom det e deras reccept ja ska använda mig av. Idag tog pela med sig ett spel hem från sin lillebror, rätt så roligt, nå bilspel typ. fast de e bättre me playstation 3 o spela. känns relativt verkligt när man spelar *ler*. Överraska min älskling me en flaska (jameson) ikväll.. Så nu sitter han o snuttar o spela lite spel efter en hård arbetsvecka. (stackarn) Och ja e dödshungrig men ja vet inte va ja ska göra iordning.. finns mycke me vitaminer här omkring (asg).. dålig kvälls humor från min sida. (sorry) Näe nu ska ja se min älskade twilight film eller va den heter. (love it).! Pöss Kul att ni kommenterar jätte kul verkligen. och imorgon ska ja försöka fixa kort på huset om ja kommer ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0