Blir fan tokig..

Försökt o ringt melvins pappa nu sen i julas, de roliga va att när det e slut me hans tjej går de alltid och få tag på han..
han hade träffat någon ny o allt va så bra, han lovade melvin en massa julklappar o att han skulle komma nu till nyår eller efter. mmmm de kunde man ju tro.

nu ha han inte svarat sen julafton.... HALLÅ INTE ENS RINGA TILL SIN EGEN SON PÅ JULAFTON.

Ja blir så otroligt sårad för melvins skull, ja ser i hans ögon hur ledsen han blir när han frågar dag efter dag när hans pappa ska ringa eller komma som han lovade innan jul. och ja säger ja försöker få tag på pappa men han svarar inte.

och att när ja väl får tag på han så frågar han inte ens efter att få prata me sitt eget barn, inte ens hur han mår. som att han inte existerar.

när det va slut me hans ex mia nu så spydde han galla ur sig inför mig o hans kompisar han va me vilken fitta hon va som ljög o bla bla, sen träffade han en annan tjej emellan o så, sen vart de helt plötsligt tyst när ja ringde igen som ja skrev där öppe.

sen e de som vanligt igen, ringer till hans kära ex som e jätte trevlig och frågar om hon vet vart göran e.. jo han e på jobbet svarar hon och att han ska komma dit sen ikväll när han slutat. då tänkte ja direkt o frågade om dom va tillsammans EHH JAAA VISST. där är alltså förklaringen varför han igen skitit i att höra av sig till sin son. han ha ett förhållande igen.. men gudars


Jag önskar innerligt att den mannen aldrig får barn igen. inget barn ska behöva ha en sån pappa som han.. allt ja fått utstått under gradiviteten, när han va liten..

allt ja fått hört om mig som inte ens stämmer som hans vänner berättat, hans lögner för att ja ska se dålig ut..

näe de ska ingen behöva stå ut med...

men självklart e ja oerhört tacksam för det barn ja fick med han.. men för fler barns skull tycker ja de vore klokt om han inte fick fler.. att inte tjejerna reagerar på hur han gör me sitt första barn, det e ju det man håller av mest.. tror dom han kommer förändras.. ehh halllå jorden anropar.

men det ja känner mest e att ja ska behöva ljuga för min egen son att hans pappa ringer för o prata me han, när jag i själva verket ringt 100000 gånger för att försöka få tag på han för att få se den lilla ögonglimten min son ger av att hans pappa ringer för att prata me han, när ja i själva verket får tvinga göran att prata me melvin. så fort ja säger melvin ska prata säger han. ja men ja ha inte tid, ja ska jobba. ja ska iväg.. men ja tvingar han. men ja orkar inte me denna lek längre för min son. han kommer snart få se hur hans pappa håller på själv me åren. 

och ja vet att göran skyller på mig, men tyvärr göran du kan inte skylla på mig, för du får komma när du vill o prata me han hur mycket du vill.. inget ha ja gjort fel.. du kan inte skylla på mig att ja ha flyttat eftersom du själv skrev på att ja fick, du gav till o med bort vårdnaden till mig till slut för du hade inte råd med en vårdnadstvist.. men du e och kommer alltid va en idot. men för melvins skull e du alltid välkommen så länge melvin själv vill.


ja ja jag älskar iallafall min son över allt. och han kommmer alltid va nr 1 för mig..

älskar dig melvin över allt, och kommer aldrig kunna älska någon som ja älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0