Dags att kräva tillbaks..

Nu börjar ja tröttna rejält på den här leken me mitt ex..

till mig ringer han o typ nästan grinar o ursäktar sig att han inte ha pengar till mitt underhåll.
de bevisar igen att han inte tänker på sitt barn i första hand, han sa han hade fått gått till sociala för att få hjälp till underhållet o nått annat.. Hallå ja ha fortfarande inte fåttt nå jävla pengar.

och nu börjar ja bli på krigsstigen riktigt snart.. ja ha inte heller råd o låta han smita iväg me underhållet..
juli 2008 gav han mig kontant när han träffade melvin sist men de va en månad för juni.. tur man skriver ner allt så man ha fakta på vad som e betalt eller inte, och innan de va det också flera försenade. han dkriver alltid underhåll när han skickat in via banken förutom den gången ja fick kontant. det e iallafall 8911kr och sen e de mer också men orkade inte räkna med det nu. och alla mina underhålls pengar ja får av göran går till sparkonto till melvin alltså 1273kr i månaden eller va det e så ahn ha ett sparkapital tills han e 20år och kan köpa möbler/körkort/ resa eller nått..

han tror pengar går till mig, men där trodde han fel.. ja ser till så min son ha de bra om nått skulle hända mig eller när han blir äldre. för man vet aldrig hur framtiden kommer se ut.

näe nu ska ja ta o göra lite mat.

melvin spelar spiderman spel för fulla muggar... jäkligt coolt spel må ja säga

skriver mer ikväll och lägger då in korten också från igår..

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0