Likhet??


                                                   Mammas älskling..



                          Jag som liten (i gult)  me bebis kusin Tony


Mamma tjatar att ja o melvin e så fruktansvärt lik varann som liten.. ha ha detta kanske inte va dom bästa korten o jämnföra med, men dom bästa av dom ja hitta iallafall... *ler*

.....................................................................................................................................................................................................................



                                            Jag o melvin sommaren 2007


Jag älskar verkligen melvin över allt, alltså de kommer aldrig finnas någon som mitt hjärta kommer va så rädd för att mista eller älska så mycket, han e mitt allt.. hade ja inte fått melvin hade mitt liv inte haft någon betydning. Bara att vakna brevid honom o se honom le när man vakna till gör hela min själ fylld av glädje o kärlek. när han tillrättavisa sin egen mamma och säger typ som när ja skulle hjälpa han på spiderman spelet idag, sa dumma jag (hehe) men jävla spel, då säger han (men mamma så får man ju inte säga de vet du ju).. tycker det e så gulligt av honom. ha ha ha

Typ när han ska sova säger han jämt, men mamma sover inte du kommer inte ja heller sova. varför ska du få va vaken längre än jag, du e människa precis som ja.. ehh ja jag kanske e din mamma, och hur fasiken ska man förklara det. he he he och madde bara skrattar så fort han säger nått.. he he

ska he in ett inlägg som hans gudmor madde la in på sin blogg idag efter vi vart i krokom o ätit. ska bara till lägga nått kul han sa med som hon inte skrev med. han vägrade äta upp maten o madde sa till melvin du måste äta upp maten annars får du inge lördagsgodis.. då säger melvin

-skitsnack madde

fy fan va ja o madde o mamma garva.. nu kommer hennes inlägg...

.............................................................................................................................................................

Melvin Potter, 5 år

Måste bara berätta, idag var jag och hälsade på Therese och min gudson Melvin. Vi åkte in till Krokom med Therese mamma för att äta middag på värdshuset.
Efter maten fick Melvin spider-ägg (typ som kinder överraskning, fast med spiderman), i bilen lekte han och jag med dom och när han inte kollade så gömde jag den och låtsades trolla bort min gubbe (som är ca 3 cm hög) och sen när han inte kollade så "trollade" jag tillbaka den.
Sen när jag inte ville trolla mer så sa han:
Såhär säger dom på Harry Potter; Legardium Filiosa, jag tror vi behöver en ny fjäder här proffesorn.
hehe
Jag föreslog för Therese att man skulle ta alla saker Melvin säger och göra  det till en bok :)
Han är så förbaskat lillgammal av sig, sötungen!




..........................................................................................................................................................................

tyckte de va lite gulligt faktiskt, håller på o leta på internet efter harry potter figurer men tror du ja hittar i sverige ehh näe.. så om någon vet vart de finns säg till. vill ha en internetsida helst o beställa..

Näe fy fasiken såg KENNY  (the shit has hit the fan) ähh men fy fan så dålig.. kollade i 2 min sen vart den avstängd fortare än kvickt.. huvvvvvvvvvva

Titta gärna på inlägget innan från idag med (lördag)..


kommentar på filmen dag som natt..

den va bra, men tung och lite seg.. men hade sina glimtar emellanåt.
e väl en sanningsfilm.. och han e ju så förbannat snygg.. ahhh mumma mumma

tänkte ja skulle göra en lista snart av dom 10 bästa filmerna ja sett..

Näe nu ska vi ta o gå o lägga oss. kl e ju ändå 02.06

längtar tills ja får kliva upp me min lillsmurf, han ligger inne hos mig i natt o madde i hans rum.
och de e dunder mysigt o ligga o hålla om han o ligga o snusa på han tills man somnar.. men de e mindre
trevligt o få en arm rakt i ansiket mitt i natten så man hoppar rakt upp...


va så sött när vi flyttade hit när vi fick upp sängen i vårt rum, då han sov me oss. han låg tryckt mot pela hela natten o pela låg o flina o skratta hela tiden han vaknade till för melvin låg o drömde o hade slagit till pela i sömnen flera gånger o sparkat av sig täcket m.m....

mammas älskling

...............................................................................................................................................................................................
                                                                      SIST MEN INTE MINST





YES I AM... he he he he he he ni skulle bara veta...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0