Min Älskade bil..




Idag ha vi vart o tvättat min pärla.. hoppas bara den inte krånglar för att de e för kallt eller nått imorgon..

Vart me jimmy o mickis, åt potatisgratäng me fläskfile o bea till middag. mumma



Wow idag svarade melvins pappa när melvin ringde, Och han  lovade att ringa tillbaks när han kom på jobbet, och de hölls ju givetvis inte, de va ju dumt o tro nått annat (kanske en förändring) åter igen sitter ja me min son som undrar varför aldrig pappa ringer så han fick ringa han 2 gånger för att han ville prata me han innan han la sig.. men som vanligt ingen som svarar.



Imorgon ska ja o melvin fixa ved, ska bli mysigt.. ska som sagt försöka ta lite kort i huset så ni får se hur man bor.

Känns iallafall skönt att de kommer folk o hälsar på. vet inte om ja hade velat bott många fler mil en detta lilla innan man ha körkort, fy fan va tråkigt de hade blivit i längden.


Näe nu ska ja ta o hänga min tvätt kanske ja skriver lite mer sen.


(smack)


Jo nu hade han bett någon david ringa eller smsa mig, men ja hannnnnn ringa upp så kul för melvin att han fick prata me pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0