Världens underbaraste barn!

Jag ha kommit till en punkt i mitt liv där ja bara känner panik, panik över vart ja ska lägga all min kärlek till mina barn...
jag är så rädd nått ska hända dom så man få lite smått ångest. tänk om nått händer de vackraste ja lyckats skapat. för att för mig e mina barn de vackraste och de underbaraste ja kunnat skapat och som någonsin kommer va närmast mitt hjärta tills den dagen ja går bort.. mina barn kommer alltid va nr 1 i mitt liv, och dom kommer alltid komma först..



Idag va melvin på bio med kari-ann och ole-verner och 2 till.. Dom såg Ice age 3, melvin fick det som födelsedagspresent.. han tyckte filmen va bra, så man får väl ta o se den sen då när den kommer ut.

mammas kille e super duktig, va skulle ja gjort utan min älskade Melvin..




Han älskar verkligen att hjälpa till, tur e väl det för han ha kommit lite i en trots som liknar, ja gudars vet jag..
kanske nervös för att han ska börja skolan snart.. han ha pratat lite om det, och tycker de e jobbigt att ingen från dagis
kommer att gå på samma, vet ju att de bruka ordna sig, men ändå så förstår ja han med.. alla andra kände varann, och komma som ny e inte alltid de lättaste.. men men, de bruka som ordna sig i slutändan ändå.
Mammas älskling börjar bli för stor...



sen börjar mitt lilla mini gryn att växa in i norden..
Tycker redan hon ha blivit stor, ha inte vägt henne än, men förhoppningsvis imorgon, barnmorskan skulle ringa..
hon får sånnnnnna roliga miner på kort, ha ha ha ska lägga ut lite blandade kort.






typ världens mini i denna stora... min mini Tuva-Li, ehh jaaaa



min lilla älskling ligger och sover så gott i vagnen i dag på promenaden..



mammas lillfis e ivrig och vill ha mat..

och ja ska snart skriva förlossningshistorien.. (Lovar)... innan söndag hoppas jag att ja ska orka.


näe nu måste ja nannna kuddden...



pösssssssss





De e mina barn det....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0