Vattenkrig..



Idag hade vi full vattenkrig hær hemma..
riktigt kul faktiskt,  Børja faktiskt længta till yran, ska nog inte gå ut på sjælva yran, utan blir nog en kvæll
på stråket som ja tænkte offra mig, beroende på hur ja mår givetvis..
Men længtar efter yran helgen før att då ska ja ut me mina smurfar på dagen och åka karuseller och æta
sockervadd o givetvis LANGOS.. Ole-verner ær nog hær den helgen me, så de blir roligt o mysigt får ja hoppas.
blir ju roligare och åka karuseller før dom båda om dom ha varann och åka med.. och sen spela en massa
på chokladhjulen o bara mysa. Ha alltid dom andra åren suttit på dagen o bara njutit me god mat o druckit någon kall øl på dagen, och træffat massa folk.. nu kan man ju inte det, men æta o træffa folk går ju iallafall bra...


Jag hoppas verkligen jag ær bættre tills dess, ja e fortfarande vældigt trøtt, och kænner mig inte riktigt i form æn..
men de kan ta ett tag før kroppen att återhæmta sig efter havandeskapsførgiftning.. før mig vart symptomen næstan værre efter ja fick barn, och de kunde det sa dom på bb, blir næstan alltid så..

ska ivæg næsta vecka och kolla blodtrycket igen och att vitan i urinen førsvunnit.. Hoppas på det


Børja bli roligt nu nær tuva-li børjar bli mer vaken o mer fokuserad i blicken nær man pratar me henne,
længtar bara till de dær speciella øgonblicket nær dom flinar før førsta gången på riktigt till en.. så otroligt mysigt
och kærleksfullt øgonblick det e.. Hon sover jætte bra på nætterna, behver bara kliva upp 1-2 gånger per natt, vilket
e jætte skønt iallafall, melvin va lika, så dærfør trodde ja tuva-li skulle bli lite bråkigare.. men icke haft tur me både hittils..


Melvin børjar bli riktigt nervøs nu infør skolan.. førstår min lilla ælskling mycket væl, sjælv e man ju nervøs nær man ska børja ett nytt jobb eller kurs eller va det kan va, va ska då inte denna lilla varelse va som aldrig upplevt nå sånt førut.
men vet att min lilla ælskling e vældigt envis och stark, så de går nog bra, men hade vart roligare før honom om han
hade fått kænnt en person på hela skolan iallafall..


Næe nu blir de sova..


Pøss på er



Næe nu blir de læggdags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0