Älskade hjärtan...



Världens stoltaste storebror..


Vi har nu bestämt namn och det blir en liten tuva-li..


så nu ha jag världens finaste Melvin o tuva-li i mitt liv, och det e inte bara det.. utan det betyder allt för mig.. och melvin e världens bästa storebror, för han går o pysslar o donar me henne, han står och vaggar henne o fixar.. han vill gärna bära o ligga o mata, mata kan han snart få göra, men bära får han allt vänta med en liten stund till med..

Igår kom Tuva-lis Farmor, farbror o faster på besök, fick en jätte fin vagga av dom i grötgåva..
bilder kommer senare på det hon fått...

Tänkte lägga ut lite bilder på min lilla princessa...












ska skriva förlossnings historien som ja lovat en del, men just nu orkar ja faktiskt inte,
Energin e inte på topp just nu, ha fortfarande kvar havandeskapsförgiftnings symptomen så ja ha fortfarande högt blodtryck, mår lite illa, och sen e det allt annat som tillkommer efter man fått barn..
men lyckligt lottad över att ja hade lika tur me andra barnet som första.. vart ingen liten skrikhals denna gång heller.. *inte än iallafall*..  *ler*


Näe nu ska ja fixa till barnvagnen som melvin hade, tvätta inredningen så den ser som ny ut, för bebisdelen e ju som ny..


Pösss från mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0