Here I come..




Blir nog en tripp till västerås på onsdag, och som tur e så fick ja mitt körkortstillstånd idag så ja kan köra ner me mamma till västerås.. Melvin ska träffa sin pappa på dagarna medans hans kära mor e och shoppar.. he he neej då..Och ja tänkte ta o träffa mina kära vänner från tiden man bodde där... hoppas alla e hemma o kan träffas bara.

Kommer kort och uppdateringar på dagarna då ja ska ha me mig datorn..

Ska iallafall kolla på ett par byxor då dom ha stort utbud av större storlekar, o mer mamma kläder än i östersund iallafall..
sen ha dom en babybutik som ja inte vet va den heter riktigt där dom ha j'ätte fina barnvagnar för ca 2700kr helt nya ligg o sittvagnar... om dom ha kvar den affären nu vill säga då ( va en vän som nämnde de förut från västerås). finns en internet sida med me sånna vagnar e samma bara de att de inte e ett känt märke, men en vännina till mig ha en sån vagn o dom e jätte fina o hon verkar nöjd. so why not.. men ska ta me mig grejen till västerås först o kolla om det finns en ny sån till melvins gamla vagn, annars måste de ju bli en sån eller en begagnad eller nått..

Näe nu ska ja ta o sova, e trött som fasiken. ha vart de senaste veckan.. och haft lite ont ner till när ja rör o vrider mig, men de e väl sånt som kommer till anta jag...

Godnatt


sen tackar ja till min kära vän som ska va husvakt medans vi e borta.. e bra de så någon vaktar så de inte kommer nå elakingar.. he he he


Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0