Ihaaaa...

he he Nu har ja kört från typ sundsvall till gävle, orkade inte köra längre för de e smockat med lastbilar. vi åkte sent från stan för mamma mådde inge bra.. fy fan va man spänner sig när man kör, känner mig som en frysen fiskpinne.. idag ringde ja faktiskt till görans Jobb fräck som ja kände mig ha rätt att va.. då sa dom att han inte alls jobbade utan va sjukskriven.. va gör han då eftersom de va de ja fick i messet att han jobbade heltid så han kunde inte träffa melvin..

Hur fan kan man va så jävlig mot sitt eget kött o blod.. fast ja vet ett till ställe han säkert jobbar på, som han prövade förut, emn säkert börjat pröva igen.. då får ja ringa dit o höra, annars skiter ja i det.. men ljuger någon av dom ja pratat me om vart han e.. kommer ja fan att explodera.. för de e ju skillnad om de hade vart för min skull. men alla vet ju att melvin e i stan. e ju inte direkt ja som ska möta han..ska iallafall iväg o hälsa på farmor..

 fy nu e det 10 mil kvar..  åhhh så drygt... vill lägga mig nu o nanna.. bebis ha vart vaken nu en bra stund. säkert kännt av att ja spännde mig när ja körde. hoppas bara h-n kommer sova när vi kommer fram till hoteller eller va man ska kalla det..

näe nu ska ja va social me min mor.. och melvin ha vägrat sova han med. han sitter o tittar på pinoccio.. ursäkta min skrivning om det blivit fel någonstans.. sitter i mörkret i en guppig bil..


Ska iallafall möta min lilla sötis therese H imorgon antagligen.. vi gick samma skolla i västerås 02.. och vart gravid nästan samtidigt.. sen umgicks vi nästan jämt i västerås.. men nu ha hon 3 barn. så de ska bli riktigt kul o få träffa dom + alla andra..


näe nu ska ja som sagt va social...


Pöss Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0