Javissst..

Idag ha ja faktiskt hunnit med mycket, ha betalt en del räkningar..

Ordnat mig en väntabarnfrösäkring om nått skulle hända, e ju jäkligt bra för skulle barnet mot all förmodan va sjuk vid förlossningen får man ju inte teckna en försäkring.. så långsiktligt e det ju de bästa man kan göra. den kostar 1050:- och gäller då fram tills barnet är 6månader.

Ha tvättat täcken och håller på med kuddarna nu, Får hoppas man blir klar i bra tid bara..


Har kollat lite på barnvagnar.. och nu tog ja stines bild (hoppas de inte gör nått)..
Och denna vart ja verkligen förälskad i sen första gången ja såg den i skyltfönstret.. men dock DYR..
Fast de finns en annan me grodor som innertyg och själva vagnen e grön som ja tycker e så otroligt fina med, men
då e dom rätt korta i modellen dock.. och i denna e det ju både ligg o sittvagn..
men som sagt man får se






sen ha ju bilden på smörgåstårtan från igår... den andra tog ja från internet..
sån här god smörgåstårta vräkte vi i oss med skinkröra... Mummmmma
och så tog ja ju inte bort mobilen i bild som vanligt... dryga jag.




sen vart de kollning på världens sötaste lamm tror jag..




och sen ett stort grattis till min älskade mormor på födelsedagen.. som e världens snällaste och en av dom mest kärleksfulla personen som existerar på denna jord. Tack för allt Mormor.



skriver lite mer sen..

Och idag e en av dom dagarna ja ha kännt min lilla smurf rört sig som mest.. jäklar va h-n lever om.. he he Min mini smurf 2..


näe nu ska melvin ha kvällsfika sen blir de läggdags för hans del.. o ja ska kolla lite gällande månadens räkningar..



Pössssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0