Men åhh..

Nu när allt ha ordnats me hotell o allt får ja ett meddelande att han troligtvis inte kommer kunna träffa melvin för han måste jobba för han ha vart sjukskriven en längre tid, men hallå... jag sa ju att vi skulle komma och nu e ju allt bokat oh ja ha lovat han att få träffa pappa, åhh han va verkligen överlycklig. Va ska ja säga till mitt lilla hjärta. fy fan säger ja. ha skickat mess att han fan ska träffa han nån timma när vi ändå ska dit o ja ha lovat melvin nuu.. försökte säga det lite fint idag att pappa kanske måste jobba så vi kanske inte kan träffa pappa, men de första han sa när vi gick på dagis idag va ja ska hälsa på min pappa.. fy fan va ledsen ja blir för melvins skull..

Känns inte alls lika kul och åka nu.. men nu e ju allt som sagt bokat o klart.. de värsta e att han säger att ja jag ska nog på vsk match om dom  kommer till final och det e i  uppsala på söndag..,. ehhhhhhhhhhhh hallå e matchen viktigare än din son.. till svars får ja att han kommer efter löning för han måste få komma bort från stan. ja men e vi nån jävla undanflykt. kommer hit för att han mår dåligt. e väl för att träffa sin son han ska kommma. e väl ingen semester..
han jobbar inte tolv timmar om dagen så nån tid ha han. vet inte va de sitter i än, men ska ja nog ta reda på.. för nu får de fan va nog me detta trams..  och dessutom skrev han igår vi hörs imorgon. han svarar inte, skriver inte tillbaks på mina sms.. så nu lär de väl va dött tills dagen vi ska hem... Sen får ja väl ett ursäkta mess och bla bla att ja men ja kommer ju snart.

seriöst svarar han inte kommer ja åka ut på hans jobb o ta me mig melvin o spela dum.. så melvin iallafall får säga hej. då kan ja ju dock inte skämma ut han för hela jobbet som ja egentligen i så fall hade velat gjort eftersom melvin e med ska ja va from som ett lammmm, men nu börjar mina GRAVID hormoner ta över lite.. bäst ja tar de lite lugnt.. he he

men på hans jobb kommer ja fasiken åka om han inte svarar nå mer... OCH DET E ETT LÖFTE, jag bad han iallafall om 2 timmar i 2 dagar. ja ska ändå va där 6 dagar drygt så någon dag borde väl gå bra, men den som lever får se.

kanske blir bra med, och ja hoppas han verkligen gör detta för melvin... melvin förtjänar inte att bli sviken som han längtat. men ja hoppas iallafall han tar sig i kragen o gör detta för sin son..





Min lilla älskling e mitt allt, åh andra pappor klagar på att mammorna tar dom ifrån dom, här försöker man me allt för dom ska få träffas, men kommer alltid nått i vägen. jag ha iallafall försökt nu o hoppas dom kommer träffas. annars måste ja nog ta det tunga beslutet att plocka bort han tills han blir äldre oh kan ta kontakt själv.. för detta e inte första gången. och han ha en bra förebild här hemma som iallafall älskar o tycker om han och som ja vet kommer finnas där i framtiden med och iallafall stödja han i allt. så nu e det upp till han. han e för liten för att gå med ett brustet hjärta..

ja kanske inte heller alltid e världens bästa mamma, men ja försöker iallafall o det e väl det de handlar om..
nu kommer jag ha 2 barn att ta hand om och inte alls samma tid till att fara till västerås.. därför ja gjorde detta för melvins skull, och sen blir allt fel.. känner mig tom just nu o hoppas verkligen allt ordnar sig. hade ja haft en miljon hade han fått de bara ja fick se melvin älskvärda skratt av att träffa sin pappa. men tyvärr får ja nöja mig en smula tur att han inser att melvin blir sårad om han inte gör det..

näe nu e de dags att ta o lägga sig, ska ju köra hela turen till västerås jag, så man må ju va pigg..

VARNING.. JAG SKA VA UTE PÅ VÄGARNA SÅ HÅLL ER UNDAN  *ler*

och bilder på västerås o va vi gör kommer uppdateras hela tiden


Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0