Oj oj oj oj...



Herre gud, he he kort från när vi va på ica maxi.. börjar bli rund nu, måste bara hitta mig ett par byxor för magen.. finns ju fan inga mamma byxor för dom som e lika stor som mig, verka ju bara som de e tänkt att dom i storlek 38-44 ska kunna köpa mamma byxor.. och ja känner dom som ha 44 o ändå inte kan ha typ hm´s byxor för dom e mindre.

Synd att man ska gå upp så jävligt i denna gradivitet nu med, blir ju ännu svårare att nå mitt mål sen om ja inte får till amningen denna gång heller (går ju ner rätt så mycket me amningen), eller melvin fick ja till det med. men ja jag skrev ju på ett inlägg tidigare..

Och idag ska eventuellt göran me melvin på en match mellan vik och leksand eller va de va för nått.. (ointressant vilka lag).. men vi får se, försökte ringa men han hade mobilen av.
så vi får se om han svarar sen då. men ja hoppas ju han gör det o han lär nog göra det.

Näe idag ska ja träffa therese vi ska på kina och äta lunch tillsammans.. mysigt, men javisst!!

Återkommer sen me nått kul kort kanske.. ler


och ja hoppas min gamla barnvagn går att fixa nudå, så man slipper den kostnaden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0