R.I.P

Tänder ett ljus till sabina för en stark strid o fint tankesätt och sabina va en underbar själ som borde fått levt längre..
sänder all min kraft till hennes nära.. send en tanke och stöd du med på    http://mittlivsabina74.blogspot.com   läs gärna o se vilken stark människa
hon verkligen var och hur lycklig man kan va fast man e sjuk, bara man ha rätt inställning till livet o ser ljust på saker...



På söndag eller måndag kommer sten-magne o therese blir trevligt tycker jag...

så ja o therese ska ut o shoppppa lite som vi tjejer e jäkligt bra på... Javisst *ler*

Hoppas bara ja blir bättre för just nu håller jag på o hostar ihjäl mina lungor och e skit trött hela tiden..

idag va ja inne i stan och körde o de gick skit bra, va lite nervös ibland så de vart lite "Hoppande" vart så mycke just innan man kände sig bekväm me att fasiken vrida huvve åt 1000 varv för o kolla alla bilar folk m.m!! imorgon ska ja bocka av min kunskaper gällande min körning så får vi se hur mycke kunskap jag har gällande körningen sen ha ja ju teorin kvar. men ger ja allt lär de nog gå bra..

idag va ja faktiskt på barnenshus me melvin o köpte en hink o spade.. *ler*
och ja går ju alltid förbi bebiskläderna o hittade ju givetvis denna



som fick följa me mig hem helt enkelt och kommer passa min lillskrutt...

och ett par hur söta kotofflor som helst skicka me en bild sen..

Nu ha folk börjat surrat på gällande önskelistan till bebisen.. Hm må ja nästan tänka på. men ska nog komma på lite till imorgon eller någon dag framöver va som önskas.. ska då försöka få bild på det med..

ja kan inte fatta att om 3 och en halv månad e man mamma. tiden går ju skit fort o ja mena om man räknar på 3 månader då. sjukt att om dryga 3 månader e ja mamma igen.. och ja undrar va som finns under allt fläsk, he he
kille eller tjej. kille eller tjej.. Hm återstår ju Åhh seeeee. spännande e det iallafall.. me melvin va ja så säker att det va en kille. ja tror faktiskt att det e en tjej. känns så. men vem vet. tror egentligen det e en kille med. fast i min släkt e vi mest tjejer Åh i pelas släkt e de med mest tjejer tror ja han sa.. så de återser o seee va min lilla tvättmaskin till mage ha att erbjuda för liten skrutt denna gång.

Idag vart det blodpudding me lingonsylt..  och nu sitter ja o tittar på medium och funderar på att gå o lägga mig.


ger kyssar o kramar till mina älsklingar i min lilla familj som betyder allt för mig..

och pussar till er andra he he he he


Godnattt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0