Nybakat..

Idag vart det och baka bullar, så supergott. gjorde dubbelt så ja fick till ca 100st idag, men goda vart dom iallafall för och skryta om mig själv. tur de går fort o laga bullar, städade ihop lite smågrejs medans bullarna jäste. Och magen växer o växer, försöker va ute o röra mig men får rätt så ont nu av att gå mycke så de känns skit ärligt talat, då ja tänkt försöka röra på mig för att hålla vikten. ha gått upp ca 16,5kg denna gång och känner mig ja gudars vet vad. vet ju att på slutet som sagt att man går upp lite extra då. så de känns skit. men nu e de snart dags att kläcka, så ja får se framåt efteråt istället. att ja verkligen tänker mig för då va ja äter o att ja e ute mycke o rör mig. för de känns ändå dumt och gå runt o känna sig upprörd över sin vikt nu när ja e gravid, för nu e de försent. men blir det fler barn i framtiden. ska ja iallafall ha gått ner mycke och kommit igång me allt. Börjar bli lite nervös för att resa imorgon eller om det blir på måndag morgon, tänk att ja ska få se mitt kära barn. se hur mitt lilla liv ha det där inne, va den gör exakt. men speciellt spännande att faktiskt se hur mammas lilla älskling ser ut. men samtidigt ha man ju vart nervös om de skulle va nått fel. men är det så, så är det ju mammas älskling oavsett. sen funderade vi eventuellt att gå en snabbis på grönan, men det va ju tyvärr stängt på måndag och tisdag så klart. anta vi inte skulle ha hunnit med det, men de va ännu nått vi hade funderat på. jag anta de lär bli nå snabbtitt på någon affär, mickis ville gärna sova över så de blir väl vandrarhem eller nått. Ja skulle gärna ha velat träffat farmor när ja ändå e där, hon ha inte vart så pigg på slutet, men man får se om man hinner. men ja hoppas ja hinner det. vi får se. Igår va vi på bingo, Mickaela k vann 500kr och jag vann på 1000kr men fick dela me 5 andra. fy fasiken. när man äntligen vinner så e det klart ja må dela, men 200kr vart det iallafall. ´men ingen va nära 14.000 denna gång. men vart partybussen vi åkte med. och tuta fick vi ju göra med me den vackra sången som bilarna brevid måste ha blivit överlyckliga av att höra. Mickis skulle ha grillfest ikväll men tyvärr kunde man ju inte komma, men får bli en annan gång. ha fixat lite ved nu iallafall så de e bara börja kapa o dona... och norge vann melodifestivalen.. och låten e rätt så bra med, men skamset för sverige. ha ha ha ha men kul att han säger i direkt sändning när han anländer till gardermoens flygplats och vilket klockslag. kommer va total panik där imorgon. så ja kan tänka mig att flygplatsen i säg e förnöjd, ehh njaaa.. he he he he he he Kommer iallafall lägga ut kort på bebisen när ja fått dom. om de blir några bra kort vill säga. så alla får se lilla underverket. vissa tycker 3d bilderna ser läskiga ut, eftersom bebisarna fortfarande e lite skrynkliga o sen blir dom ju inte helt bra me tanke på dom ligger i vatten när bilderna tas. e bara va ja läste lite kort nyss. Näe nu ska ja ta o plocka ur diskmaskinen och hänga en tvätt som nyss vart klar. sen blir de sova. e skit trött. Pösssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0