Vinst..

Igår söndag va vi iväg på Bingo IGEN.. och faktiskt så gav det sig sin vinst till slut, vann på 8000kr men så klart så fick ja dela med en annan, så jag vann 4000:- och de tackar ja ju inte nej till.. sa inget till dom i bilen, utan slängde mig på TUTAN , måste ju vinna me charm.. ha ha ha ha.. och de passade sig ju jätte bra när vi åkte på ikea idag, vart jag, mamma, mormor och mellepinn som tog en sväng dit. och de va en jätte mysig dag faktiskt. finns så mycke roliga affärer på birsta.

så dagens fångst vart ett skötbort,hylla, påslakanset,ritstativ till melvin och några kryddburkar..

Imorgon e det dags för halkkörningen, känns lite nervöst faktiskt.. och bara för att det e ja, så lär ja väl kugga mig på det..

ha läst lite på teorin idag, men fy fasiken va otålig ja e gällande den.. Usssshhh o fy.


Idag ha de gått ganska bra me smärtan än så länge, fick ont när ja gick mycke idag men den värsta smärtan brukar ju komma på natten eller lagomt roligt till morgonen dan efter..

Ja fatta inte. nu ha ja vart ute mycke o rört på mig, men e ju inge kul om ja ska få sån här smärta. och ibland får ja de utan att ens röra mig. men som ni kanske läste i förra inlägget kan de bero på lite olika faktorer..
men hoppas de blir bättre för de påverkar mitt humör och tyvärr e det dom närmsta som får slita me mitt humör..
fast de kan ju svänga under en graviditet, men blir ju lite extra när man knappt kan svänga över benet för att byta liggläge, eller ta sig upp ur sängen, eller lägga sig. klart de påverkar en som person..






Börja närma sig nu, Är bara 54 dagar kvar nu, ska försöka ändra grejset på datorn me så de blir rätt..




http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0