2 dagar kvar till jul. Wiii

Ja nu va det inte många dagar kvar till jul, , mys mys, igår hade vi massa ljus och såg film me barnen och åt lite julgodis..Igår när barnen lagt sig gjorde jag iordning julskinkan, och idag efter jobbet blir det och göra iordning äggröra och janssons och packa till hela familjen och tvätta sånt som behövs så vi bara kan åka imorgon när allt är klart..


 

 

Önskar jag familj/vänner och mina bloggläsare... för idag får jag jul ledigt.. yippi




Mamma och gammelmormor ska fira jul hos oss fast vi ska va borta, hihi för dom ska på bingon på juldagen..
och passa katterna. Jätte gulligt, tack så mycket..


Jag ha kommit på vilken familj vi är lik... detta passar så sjukt bra in så det e löjligt



 haha



Näe god jul och gott nytt år.. Hoppas ni får en fin jul






Men jag kommer sakna mittt älskade östersund under julen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0