Vågen

Imorse ställde ja mig på vågen efter ja ätit frukost och klätt på mig, tänkte bara ja ska hålla lite koll så ja inte går upp i vikt.. och med glädje så insåg jag att ja faktiskt ha bara 6kg kvar av min start vikt sen ja vart gravid me tuva. och ja gick ändå upp ca 37kg me henne kommer inte ihåg skiljer kanske nått kilo upp eller ner.. men nu ska ja fortsätta röra på mig så ja kommer iallafall till startvikten.
sen ska ja givetvis kämpa för att gå ner mycke mer.

Äter hälften så lite mat, rör mer på mig, dricker typ aldrig nu förtiden, kan ta nån cider när ja går ut men inte så ja blir så värst full.  sen orkar man ju givetvis mer desto mer man går ner. och livet ser ju absolut ljusare ut, de ända ja stör mig på om ja ska va ärlig e väl löshuden som ser ut som 300 kärleksväck o sen att brösten ska försvinna. men det e det väl ändå värt me tanke på att man mår bättre.

sen tror ja mycke att man går ner i vikt är för att man ha nått att göra, inte känna hela tiden att man lever på någon annan och bara sitter hemma hela dagarna och rullar tummarna..


igår gjorde ja om man får skryta en jätte god fläskfilegryta me potatis... as gott

tänkte försöka hitta på en massa skoj me barnen till veckan eller helgen när jag är ledig.
bara hoppas på att ole verner är kvar då.

nä nu ska ja jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0