Förbannade Hosta

Sitter just nu på jobbet, jag ha så fruktansvärt ont i bröstet efter hostandet, jag orkar inte hosta en
enda gång till knappt prata, jag får ta i av allt jag har till röst för att kunna prata, och jag ha tagit host medicin men det verkar ju fan inte hjälpa, jag e så slut i kroppen så skulle ja blunda så skulle ja nog somna, för ja hade 39.2 eller va det va i morse, känner mig så slut så slut.. skulle bara vilja lägga mig och vila, och att nån tog barnen så man får vila riktigt, mamma ha också blivit sjuk, eller håller på att bli sämre.. så hon kommer va hemma i veckan, så det känns gaska tungt och va hemma själv me 2 sjuka barn och mig själv som e sjuk.

Igår vart det renfile med potatisgratäng och kantarellsås, bea och svartvinbärsgele, göttans sen gjorde jag en specialare till John, Blomkål som man kokar upp och sen mixar man me grädde så de blir som typ blomkålsmos, skit gott verkligen till korv o kött ja allt, måste ni prova, men det ska dock inte bli grädde utan abra mixas sen lite salt o peppar...

 

nu slutar vi snart igen, vi blir så bortskämda av detta, men dock så skönt.. speciellt nu när man e dålig.





så sen blir de handla lite mat och vick o hyra en film, sen ska ja hem lägga mig i ett bad, smörja in fötterna me vick, och lägga mig o se filmen o bara vila me massa alvedon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0