Sjuk sjuk sjuk..




Men kul nu e båda barnen sjuka igen, Ja märkte på Tuva egentligen redan i fredags natt när hon helt plötsligt vakna mitt i natten och grina och vägra somna om förän hon fick sitta hos oss tills hon somna. märkte på lördagen med att hon va otroligt grinig och tjurig, de bruka va ett tecken på att nått e fel, ((typ att hon börjar bli sjuk))..

så på dopet igår märktes det väldigt tydligt att de va dags för förkylning, hon va rätt gnällig och snoret rannnnn som bara den ska ja lova, och hon hade haft lite smått feber redan i lördags, men igår hade hon feber när ja kollade, Melvin ha fått tillbaks hostan och början till feber, han mådde inte alls bra igår kväll.. så det vart bada varmt och smörja på vick på fötterna med ullstrumpor...

Jag börjar också känna mig sjuk tyvärr, vill absolut inte det nu, och ska försöka kurera mig ikväll efter jobbet, men ha börjat fått hosta och känner mig febrig igen... uff, så nu får ja fan kämpa på tills man e så dålig att man knappt kan gå till jobbet.. men kurera ja mig nu riktigt kanske ja slipper skiten.. ((hoppas))




Till nästa månad börjar det bli dags att börja beta av den trevliga önskelistan..

men får kolla när man åker till norge till Therese och Sten magne om man hittar saker billigare
där, för vissa leksaker skiljer det ju ganska mycket på mellan sverige och Norge, även kläder m.m!

Nu e jag iallafall gudmor till Sebastian och det känns jätte bra tycker jag, gud vad ja mådde dåligt innan, började som sagt känna mig dålig i lördags natt redan, så på söndagen funderade ja på hur fasiken ja skulle hålla mig uppe, men de gick hyvsat bra ändå, men bra mådde ja absolut inte.


I helgen fixade vi renkött som sagt och kort på det kommer ikväll... ha lagt in bilder och så, men e några kort som ska in till texten sen kan ja lägga in den med för den skrev ja i helgen, sen tänkte ja lägga in bilder från dopet i helgen. men en bild får ni med nu.. hehe







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0