Snart e det halloween..

Snart e det halloween, wiii wiiii



Jag och Melvin längtar jätte mycket..  vi ha bestämt och göra en massa mys hemma.
tror tuva kommer uppskatta halloween med, hon älskar när man tänder ljus och ha myskväll.
speciellt de man äter.. hehe min lilla gottegris.

Så vi ha bestämt att vi ska pynta och dona och som sagt ha myskväll. ((så snart ska man plocka fram allt igen))
ha lovat melvin att han ska få en kittel till halloween. skulle egentligen få det förra året men då
hade dom sålt slut när vi skulle köpa, dom e sjukt billiga, för dom e ju så fina, tror den ligger på 59kr ca.


tycker det e mysigt me halloween. just att man får göra massa halloween mys/pynt/dekorera och halloween godis/kakor me barnen och se fruktansvärt dåliga skräckfilmer sen när barnen lagt sig, men som ändå är kult.


Tuva ha nu blivit sjuk igen, så jäkla drygt, men som tur e så kunde mamma hjälpa mig idag och imorgon me att ha henne hemma så hon slipper gå på dagis och jag får jobba.. 

Hoppas bara hon är frisk till helgen och till nästa vecka.

som tur e så gick det bra på fotograferingen på dagis. ((längtar efter och se båda barnens kort))
tror Melvins kort kommer snart för de va ett tag sedan dom togs.. wiiiii som ja längtar.








 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0