Tandläkaren..

Idag kunde ja tillbaks på jobbet, och det känns otroligt skönt, så otroligt lång tråkigt och va hemma.

fått vart hemma med melvin för han ha haft feber och hosta...det jobbiga me samtalen e att jag ha så otroligt ont i halsen.. men de går ju och prata så då e det bara och köra.

Idag ska vi iväg till tandläkaren med Melvin, hans 2 framtänder på nederkäken vägrar lossa så nu ha hans 2st nya tänder börjat kommit fram men dock böjt sig mot tungan, så de kanske blir skena eller så rättar det till sig när tänderna får plats..

I helgen ska vi stycka renkött, ska bli så otroligt kul och skönt och kunna fylla frysen me litte renkött...

kommer nog bilder från det med..


Ikväll kanske det blir bio på oss med Melvin..


Jag tycler det känns så otroligt kul att man snart får börja räkna ner till julen och börja jul pyssla och baka ((som jag tjatar)) men  nu e det riktigt nära ((fatta va underbart))..


Ha ganska mycke inplanerat framöver, i slutet av november/början av dec ska vi till Therese och sten magne och julhandla och umgås med dom.. ((mysigt)).


Vart bjuden på en resa i april till Spanien, jätte mysigt tycker jag, och sen e det ju inte med mer än Therese och Sten magne med som vi ska åka med, så de kommer ju bli jätte kul.

Sen ska ja följa med på en jobbresa till tyskland, kommer bli skit kul ju, me spa och hela skiten, över en helg, kommer bli riktigt kul hoppas jag, som ja ska köpa sprit och fylla i barskåpet, om man nu får kliva av båten och köpa med sig in i båten. någon som vet hur det funkar??

Nä nu ska ja va lite nyttig


Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0