Mammas sjukling...

Imorse när ja kom på Jobbet såg jag att jag hade fått en Cherry on top award av söta Marika.

Tackar för den..

Med denna award ska man berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat
& visa en favoritbild. Samt skicka vidare den till 5 andra bloggare.

 

3 saker som ligger mig varmt om ♥ är:

Mina kära barn som ja älskar över allt
Filmer e ju absolut en favvis
Sen Charlie och Flingan så klart


Någon bild ha ja inte just nu när ja e på jobbet..

men 5st  som ja vill ge en blogg award kan jag absolut
och dom som ja tycker för tjänar det är..


     * Kickan
 * Kim
        * Madde M
        * Madde F
      *Linda J


jätte svårt och bara välja 5st men dessa vart det denna gång...










Tuva e ju jätte hostig och febrig igen, verkar va en seg livad förkylning denna gång...
Tuva älskar pixi böckerna, innan hon ska sova sitter hon jämt och läser sina små böcker
I natt fick hon ju sina host attacker som vanligt, och då hjälpte det med en liten pixibok
saft och lite alvedon.


Känns iallafall skönt att det e helg så ja får pyssla om lill skrutten när ja e ledig iallafall..
sen får vi se hur vi löser allt de andra runt omkring helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0