10.000 Besökare

Innan ja bytte design va ja nästan uppe i 10.000 besökare sen jag skaffade bloggen
synd man inte hade kvar det, men tyvärr kommer ja inte ihåg lösen så vi kommer in och kan fixa
in rätt mätarställning. men kanske blir sen om ja hittar den på min hotmail.





Måste ju säga grattis till min kära vän me sin söta lilla alva.



Hur söt som helst. ska snart träffa den där lilla pussgurkan.
jag hoppas verkligen ni kan komma på middagen.



Nu längtar ja tills nästa lilla tillskott kommer Malins lilla skrutt bebis..
vilken dag som helst spännande.


ha suttit och kolla igenom allas kort på bilddagboken, gud va kul o se gamla kort från förr, ha kolla alla vänners,  och dom man umgicks me förut och kände lite si så där, ja fattar ingennting för ja hade då skickat inbjudningar, när ja bara skulle kolla på allas bilder,(och det va många ja tydligen skickat till), haha, kul o se va alla ha för sig nu förtiden.

ska nog börja lägga in bilder igen, kul o ha kvar med, såg jätte mycke kort som man hade glömt bort, en bra bildbank.

hade jätte svårt och somna i natt me en hals som sved som eld, och torrhosta, och feberattacker, uff, men de
går fortfarande helt oki och jobba.


 
Idag när jag kommer hem ska ja göra mariannkakan tills imorgon på jobbet, känner mig ju ganska trött ska ja säga, känner mig väldigt febrig just nu, men som sagt, bara ta några alvedon och lägga sig tidigt och kämpa på.

nä nu ha jag tjatat klart för ögonblicket.


Pösss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0