Åhh som jag längtar..



Tänk snart är det Jul..    gud som jag längtar.

ska bli så mysigt tycker jag, ska bli kul me Tuvas första riktiga jul, där hon kommer förstå en hel del
me paketen och allt annat som tillhör.

I år ha vi bestämt för att fira jul hemma, och sen blir det nog och åka till norge över nyår så barnen får träffa farmor och farfar. och det e så otroligt fint och mysigt där.

jag längtar så efter att få baka och pyssla.. finns inge mer underbart än julen tycker jag.
speciellt när man har barn.



tänk va gott me all julmat, och tänk va roligt och göra all julmat.
men detta år ska allt va klart dagen innan júl, så det bara e och göra tex potatis och dyligt som man måste göra samma dag.  och det finns jätte mycke rolig julmat som jag absolut ska pröva på som verkar jätte gott.





Jag älskaar verkligen ramlösa smultron och blåbär, tycker dom e riktigt goda.
så om ingen smakat dom måste ni bara pröva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0