Ålder..

På onsdag fyller man hela 26år, ja får nästan ångest av vart åren ha tagit vägen.
vad man gjort av tiden. Ha jätte stor lust för att läsa upp mig till sjuksköterska.
vill ju gärna kunna jobba och läsa samtidigt om man nu ens kommer läsa.
Finns mycke man vill men sen om det blir så e en helt annan sak.
men just nu e det bara jobb som gäller.

Idag e en tung dag, e så sjukt trött, sex imorse va ja tvungen att ställa mig i duschen
för att vakna till liv.. och ja la mig sent me och grubbla igenom allt gällande begravningen.
men snart e den dagen över och det känns otroligt tungt men ändå lättande samtidigt.
att man får ett avslut. tänk om jag inte hade åkt ner den helgen ja åkte. men allt
känns ändå bra fast den dagen kommer va fruktansvärt tung så kommer en tung tung sten att falla.
sen kanske de blir lättare efteråt me alla känslor gällande pappa med.

i veckan ska det bakas lite, tänkte eventuellt ta med mariannekaka till jobbet på onsdag,
alla andra ha tagit me fika så ja  tycker de kan va dags för mig med.


På min födelsedag ska ja faktiskt använda mitt presentkort på färgning och vaxning av ögonbrynen som ja
fick av madde tror ja det va förra året ja fyllde år. så det e vad ja ska syssla me direkt på lunchen på onsdag.
ska bli så nice.  sen e det bara klippning och färgning och toning av håret så kommer man känna sig som en ny människa,
måste f-n skärpa till mig o unna mig själv lite ibland. (prioritera rätt snarare)

jag ha fortfarande jätte ont i halsen och känner mig febrig.. hmm drygt. tur man ha rösten än så länge kvar.
svider mest när jag pratar, men de lär väl gå över me lite kurering.

nä nu e det lunch


Pösssss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0