Lite tid - Mycket att hinna!

Jag førstår inte ritktigt hur man ska hinna med allt, och ændå ska ja søka extra jobb på kvællar och helger nu, bara hoppas man får detta nudå, ja kænner før att spara och gøra om som man verkligen vill ha det. kænns mest som nær man flyttade att man skyndade sig att køpa de bæsta man kom åt før att allt skulle bli klart fort..

jag ha en helt annorlunda stil æn va som idag finns hær,
men man kan inte køpa och fixa allt på en gång ((tyværr))
dærfør ja kænner att jag vill jobba extra så man kan spara upp en buffer och gøra lite førændringar i taget.. eller så får man ge mer på det jobb man ha idag..

nu ha ja børjat fått feber och sjukt ont i halsen fyyy f--n rent ut sagt, detta e en mardrøm, men va ska ja gøra om ja e så hær imorgon, de kommer aldrig gå att ja sitter och ringer emot næstan 100 samtal. omøjligt. sen e inte tuva heller frisk, idag kollade ja hennes temp och den e fortfarande på runt 39 grader, så imorgon blir det doktorn, hon ha blivit sæmre i hostan och man hør i luftrøren.

de va verkligen inte rætt læge att bli sjuk på, men som ja skrev va ska man gøra, førhoppningsvis blir de inge mer på lång lång lång lång tid sen, før tuva kanske, men førhoppningsvis jobbar han inte den veckan då så han kan ta henne..

Idag ha vart en tvættdag, ha tvættat alla tæcken och kuddar, så nu ska barnens sængklæder och klæder tvættas, igår hade sandra fødelsedags middag, skulle ha åkt till henne och hjælpt henne me maten och gjort en flæskfilegryta som ja bruka gøra, men va før sjuk, sen ville ja inte heller før smittrisken før alla dom små, før ja ha det kæmpigt me tuva nu, tænk me en nyfødd, næ fy bubblan... synd tycker jag, ville verkligen..

Tænkte lægga ut lite bilder først på min disco kung så klart..

 




vi va på skol disco som sagt i fredags, va ju bara tvungen att følja me, ja mådde verkligen skit, men va gør man inte før sin lilla prins, de va trevligt faktiskt, prata mycke me linda dær som ha sin dotter nova i samma klass som melvin, va jætte trevligt, sen dansade melvin me Vinga, typ bland dans av bugg o disco och vilka vann inte om inte min prins och vinga i pardans... ni skulle sett va stolt han va innan, han sa till en annan kille på singeldansen som dom dansade, hade om sett mig dansa hade ja vunnit men de va ju så många så dom såg mig ju inte..
søt nissen min, men ja e så glad før hans skull... och ja tycker han e så modig som bara går upp o dansar o ha kul och skiter i va dom andra gør, før dom flesta av killarna springer bara runt, som melvin sa, men mamma jag åker ju inte på disco før att leka, utan før att få dansa.

mamma ælskar dig så mycket mitt lilla hjærta, va hade jag vart utan dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0