Present..

Idag nær maten va klar till barnen och ja høll på att dammsuga fick ja allt en øverraskning,
och inte vem som helst kom utan værldens bæsta Madde, Glenn, Och lilla Hugo.
och ja fick førsenad fødelsedagspresent... ((sweet)) så gullig min madde så.

detta e lite komiskt som egentligen bara ja o madde førstår sjælva humorn bakom..
men ska førsøka berætta lite lætt...




sen på lappen stod det...




och detta låg i.. hehe




jag brukar alltid be dom køpa me det nær dom ændå ska hit eftersom vi alltid sitter timtal och
spelar extrem uno ((och då behøvs det nå gott)) hehe.. så de va gulligt.. hehe

sen fick ja æven..



så de tackar ja før.. tack søtnosen min!




Madde och hugo..




førlåt madde men fy fan va ja garva nær ja såg denna bild på madde..
hade precis sett filmen vægen till lycka på tv3 med will smith. och så klart så børja man ju och grina
som en barnunge på slutet, men den e så sjukt bra, och det bæsta e att den faktiskt e sann...så ha ni inte sett den så e det ett måste... kommer ihåg att ja o pela såg den nær den kom ut och vi grinade som ja gudars vet vad.. hehe, men till saken va att just efter det såg ja ju bilden, och då brast ja dock i tårar av skratt på grund av denna bild...

FØR DET SER FAKTISKT UT SOM HON HA BRØST PÅ RYGGEN MED.. jag garvar till och med nu nær ja skriver det, denna bild kommer allt komma upp igen nu nær det snart e brøllop eller 30 års fest kanske, haha ((love u))



Nu ska ja førsøka ge min lilla mummla lite hostmedicin och alvedon infør i natt så vi får sova lite iallafall sen badda øgonen från all gegga från øgoninflamationen,((ha blivit lite bættre))..

och efter att ja gett henne det, ska ja lægga mig och njuta i den nybæddade sængen som væntar..
finns inge hærligare æn nybæddad sæng..


Pusss och godnatttt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0