Sovstund..

I denna lilla sovstund gick ja in før att kolla att allt va bra, och hon va så fruktansvært søt så ja va
bara tvungen att ta en massa kort...



ligger upp och ner i sin sæng och katten med så klart...




min lilla søtfis, och så ligger hon me sitt nya gosedjur som hon fick av farmor och farfar...


va tvungen och åka och handla idag eftersom de børja va tomt efter att man vart hemma några dagar, och hon
va inte alls kry, men som sagt va ska man gøra, hon va otroligt rastløs och hosta hela tiden, så vi fick avbryta och åka hem, stackars lilla sessa, men gammel mormor ska nog hit imorgon och passa lilltrollet  en timme medans ja åker och handlar klart och kan betala rækningar.. ((hoppas hoppas))


I natt nær ja vaknade så va ja så sjukt trøtt, ussshhh
Hade feber ja med, om ja blir sjuk hoppas ja verkligen de blir nu så ja inte måste va hemma nå mer efter helgen, før de ha ja verkligen inte råd med. fast ja hoppas de slutar me febern så de inte blir værre..


Just nu sitter ja o bloggar samtidigt som jag glappar mellan vælkommen hem och idol..

men blir nog sængen tidigt idag før ja e ritkigt trøtt

imorgon ska jag och min ælskade ælskade son gøra en liten grej før oss sjælv...hehe
men de får ni se imorgon...

sen tycker ja folk kan komentera nær ni ændå tittar in....


Pøssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0