Nu gäller det...

Om endast två dagar gäller det, hoppas hoppas verkligen ja klarar det...

är så otroligt rädd för att ja ska va så nervös så man gör bort sig på nå larvigt, då kommer ja nog bli riktigt
besviken på mig själv, men saken e ju att det kan hända alla, och då e det bara och ta nya tag...


nu ha den lilla kattungen som e hälften så liten mot dom andra börja växa till sig av ersättningen, och pigg med..
det roliga e att hon vart jätte tidig i allt.. öppnade ögonen först, självständig, men fick inte till amningen tydligen riktigt då dom andra e större o bufflar bort henne..

och melvin e så duktig på att hjälpa mig och mata katten medans jag är på jobbet..




min fina prins... så duktig såååå ((älskar dig så de gör ont))








I livet finns 5 saker man inte får tillbaka:

Stenen... som redan är kastad
Orden... som redan är sagda
Möjligheten... som ej är använd
Tiden... när den har gått
Människan... efter döden

Livet är kort. Bryt regler. Säg förlåt snabbt. Kyss långsamt. Älska på allvar. Skratta hysteriskt. Ångra aldrig det som fått dig att le...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0