Datorn..

Jag längtar jätte mycket efter datorn som jag får imorgon.. Jag hoppas verkligen att det är ett bra köp. ha kvittat jätte mycket och ändra så man ska tjäna in pengar o kan börja spara lite mer. så nu ha jag sagt upp mobila bredband och kör bara sticka med refill, så man fyller på som ett vanligt refillkort. skit bra tycker jag, inga fast avgifter utan man köper det man ha råd med, en vecka, 2v eller för en månad. as bra... just för att bli av med alla fasta avgifter som sagt tycker ja detta e bra.




Hoppas jag får svar¨snart på min ansökan att jobba extra på helger och kvällar.. Lär ju va rätt jobbigt. men man får passa på när gubben e hemma o kan ha barnen så får man iallafall sova lite extra tills man ska upp o jobba på det ordinarie jobbet. allt extra e bra, MEN såg att det va svårt just nu att få jobb i östersund eller i hela jämtlandslän, så man ska väl va glad egentligen att man ha ett jobb med 100%. men extra e alltid bra som sagt.


så skönt att man e mitt i stan, allt underlättar väldigt mycket.



Jag tycker det e så otroligt roligt med folk man möter i telefonen, va vissa säger o skriker, stonkar m.m
herregud kan man inte bara säga, inte intresserad tack hejdå.. istället för att ha signalljud m.m!


sen undra ja om det e jag som e normal eller onormal, varför sitter alla tjejer med nagelfil och filar naglarna medans dom pratar???? sorry tjejer. men ja tycker det ser lite roligt ut... hihi

Nä nu e det snart dags och ta o värma maten... Lunch  ((härligt)



Pössss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0