Nyårsløften..

Innan 2012 ska JAG:

Ha tagit kørkortet
Skoterkortet


så nu vet ni.. hihi nu får ja fan ge mig, får førsøka ta en intensivkurs i sommar på semestern, så de blir gjort. vet
egentligen inte varfør jag gruvar mig så mycket før det nær ja ændå jæmt kør med mamma. Hmm jaja ta det ska jag før de hær går ju inte...


Vi ha fått nya lokaler på jobbet så nu jobbar vi mitt i smeten, och det e så underbart och allt e så fræscht om man jæmnfør från førra lokalen, så det e verkligen ett lyft før alla tror jag. kanske lægger in kort lite senare så ni får se va fint det ær.

Fy fan ja blri seriøst så førbannad så jag ha lust och ........ fanskapet rent ut sagt, nu e det egentligen jag sjælv som tycker synd om Melvin, men varfør ringer man inte ens sin egen son på JULAFTON.. inte ens på hans FØDELSEDAG, først nær ja pratade med honom så sa han att han mådde dåligt och hade så mycket jobbigt i sitt liv så han skulle høra av sig nær han mådde bættre, men icke, ingen ...... ha ringt eller smsat eller nått, før ca 6mån sedan vart ja næstan orolig før ja hade ringt och ringt och læmnat sms, och mailat men fick inget svar så då ringde ja till hans jobb før att fråga om det hænt nått eftersom ja inte ens fått ett svar, men jodå han levde och mådde bra, det ha vart så mycket strul så ja førstår inte ens varfør jag bryr mig eftersom han upperbarligen inte vill ha kontakt med sin egen son, men man førsøker væl i det sista før sitt barns skull, før att slippa se dom tårøgda øgonen och funderingarna varfør inte pappa hør av sig.

Fast nu ær han så stor så han frågar inte ens efter honom længre så man får væl avvakta och se.
Pela ha ju funnits i hans liv sen han vart 1 1/2 så det e ju hans førebild och han sæger æven pappa nær bara vi e hemma.

Fst det jag blir mest arg på ær væl att han sæger till sina vænner att det e ja som hindrar honom och att ja vægrar betala resor m.m... jag ha før i helvete betalt vissa av hans resor + mat før att han nu sæger att han inte haft pengar och sen nær han kommit hem ha han festat handlat klæder och gått på matcher.


Han sæger æven att han inte har råd att ringa till melvin eftersom han har comviq men det ær bara skitsnack, før ja ha tjatat och tjatat på att han skulle skaffa halebop eftersom det va det melvin hade och då kostade det ju bara 69øre och sen kunde dom prata hur længe som helst,  før sen helt pløtsligt smsa han och sa att han hade ett nytt nummer, och det va typ ca 6mån efteråt och han hade inte hørt av sig ett skit innan, sen ha han halebop helt pløtsligt och då sa ja det jaha du ha æntligen skaffat halebop, jaa min tjej har ju halebop så ja skaffade det så vi kunde prata længre och oftare, men før i helvete kunde du inte gøra det før Melvins skull då... skitstøvel


Pela jag kommer alltid att va dig evigt tacksam før att du alltid stæller upp och finns dær før Melvin,Och det kommer jag alltid att uppskatta och ælska dig før , som Pela sjælv sæger så kommer melvin oavsett alltid va hans!

Men vi ha nå øverlevt dom senaste næstan 6åren så vi klara nog dom resterande sjælv med.. nu ska ja sluta gnælla, men det e bara så fruktansvært frustrerande att man får høra av hans vænner att jag hindrar honom, ær ju bara jag som ringt och vi ha åkt dit før att han skulle få træffa sin pappa, men då hade han knappt tid, och han mådde så dåligt, han hade inte ens pengar till mat eller hyra film så de fick ja också stå før, før att hans ønskan att få sova hos pappa en natt, men det va ju generøst eftersom vi va dær en vecka, och han træffade han ca 2 dagar och nær han skulle leka med melvin på typ djungelhuset fast mycke større fick ja betala... men nær han skulle på en match hade han helt pløtsligt pengar.. næe ge upp gamle man

sen bad han melvin ljuga till mig och mamma och pela att han træffat sin farmor før ... vågade inte sæga att dom va osams... fy faaaan


kan hænda ja ha skrivit nått flera gånger i skrivandets hetta...


men nått mer posivtivt ær att vi gjort en årsplan så det kænns otroligt bra..


sen varje år såg ja på en annan blogg att då ska alla skriva en fråga till mig som jag måste svara på, så ær bara och fråga nått så ska jag svara ÆRLIGT... och lægga upp frågorna hær.  alla frågor och svar, men inte från vem.


Nu ha ja fått ut lite av min frustration så nu blir det sova.. godnatt


Imorgon ær det bara halv dag sen e jag ledig på torsdag så de kænns underbart....



Pøsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0