Tack till ny dator..

Så klart så råka pela dra ner min dator i golvet  så hela skärmen gick sönder, Hoppas bara jag får till att ta alla kort och filmer från hårddisken bara, men vet inte riktigt hur man gör, så vet ni berätta gärna..

Så jag fick ut en ny på försäkringen och då valde jag denna..






så den e så välkommen så på fredag.. får väl egentligen tacka kanske för att han svängde rumpan så den åkte
i golvet för det betyder en ny dator till mig.. =) ((Tackar)) fast drygt med alla program och allt som försvinner.
men roligt med en ny dator som sagt...



Fick erbjudande om canal + kanelerna + sf kanalen, så nu provar vi i 2v.. faktiskt bra erbjudande, roligt och se lite nytt..


Idag tog jag en långpromenad med hunden.. och fyy när man inte e pigg, tror det e den längsta promenaden i mitt liv, kändes som ja hade 45 graders feber, och riktigt yr..
sen hinner vi inte mer än att komma hem så pissar han ner mitt nytvättade täcke.. fy f-n


näe nu ska ja passa på o vila en stund medans tuveluvan sover 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0