sweet

Idag efter jobbet gick ja ner på åhlens och kollade lite efter min älsklings perfym medans ja inväntade skjuts hem..

Tänkte fråga efter denna för o kolla priset, för ja tänkte kolla om den va billigare på taxfreen
eller i tyskland..






Men hon sa att den hade utgått från deras sortiment, och hon visste inte om den fans kvar på marknaden. såg att den fanns att beställa på internet, men dock då ja e extremt dålig på att googla får ni gärna hjälpa mig och kolla om den slutat säljas. kanske bara är i sverige annars. kolla gärna

Och denna e verkligen min älsklings perfym så de skulle smärta om den försvann..


sen finns det en till favorit, men den har jag svårt och tro att den någonsin kommer försvinna..



så där hade ni mina älsklingsperfymer..

men sen finns det ju tusentals som man säkert inte vet om som man skulle älska.

jag ha otroligt många favoriter men dessa två e bra underbara...






Denna såg jag ikväll och den va faktiskt jätte bra om man tycker om "Spökfilmer"

Handling:

En familj är tvungna att flytta närmare den klinik där deras son behandlas mot cancer. I deras nya hem börjar familjen uppleva våldsamma, övernaturliga händelser som föräldrarna först skyller på deras stress för sonens sjukdom. Senare upptäcker de dock att deras nya hem är ett före detta bårhus med ett mörkt förlutet.

och ja visste inte förän på slutet att det va en sann historia..

Så har ni inte sett den e den helt klart  sevärd.







Denna film e också sevärd..

kanske inte en film man ser flera gånger men den visar hur det faktiskt är.
och det e otroligt hemskt och tänka på att det händer varje dag i verkligheten.

handling:

Tre starka människoöden

När mörkret faller är historien om Carina som är framgångsrik journalist, Aram som driver en restaurang och Leyla, den näst äldsta dottern i en familj med stark hederskänsla.
Alla tre lever under hot, och den största skräcken är att hotet kommer från dem som står dem närmast, i hemmet och på deras arbetsplatser. De står inför samma val; att bevara en mörk hemlighet eller berätta sanningen och riskera att förlora allt. Vad är rätt val och vem är stark nog att ta konsekvenserna?



Efter att ja somnade halv åtta såå vaknade jag ju så klart halv elva och är jätte pigg.. Hmmm
ska försöka sova, men känner mig inte det minsta trött, så de lär bli en jobbig dag imorgon på jobb om ja inte somnar snart...




Godnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0