Örontopps...

Igår va vi iväg på bilbingo..

och där träffade jag på mamma o mormor under pausen.

allltså det måste tyvärr va åldern eller nått för ja trodde ja skulle falla ihop av skratt när ja hörde det.

Mamma och mormor hade gått ifrån hennes lägenhet till bilen en bra bit bort o gått förbi massa folk som hade viskat o skrattat till o kollat gärnet på mamma, så mamma hade blivit arg o undra va som va fel..

sen efter halva biten till bingon kollar mamma i backspegeln i ((UPPSATT HÅR)) och ser att hon har en topps kvar i örat som hon glömt tagit ut.. hon och mormor hade hållt på o kört av vägen av all skratt som vart o pinsamheten över att hon förstod va folk sett.






alltså ja tänkt djupt inom mig själv ((HERRE GUD)) hur fasiken kan man glömma bort en topps i örat, även när ja skriver detta får ja ett leende på läpparna för hade ja sett henne med det tror ja närmare bestämt ja hade trott det vart psyket nästa... haha så vi stod på bingon o garva, ja sa det till kickan, nu förstår du varför ja e som jag e...hahhahahhaha världens sötaste mamma har jag iallafall





Och idag fick ja världens ångest, första gången i mitt liv ja glömmer min egen mammas födelsedag, så idag när mamma o mormor kom förbi säger mormor men ha du med glömt bort mammas födelsedag.
hur kan man glömma det.. ja som alltid kommer ihåg dom närmaste iallafall... hittade dock inget annat kort bland alla kort.. men dock även ett 4 generationers kort...






Grattis på 51 års dagen min älskade mor, hade inte ens kunnat tänka tanken på att önska en annan mor, du e underbar och har och ställer alltid upp och ja kan prata med dig om allt och vet att det mest privata alltid stannar...du e helt enkelt perfekt.





I lördags när vi hade vart på bingon skulle ja bara snabbt kolla till katten och då såg ja nått som kröp o va snabb på att kolla va det va o såg en massa små söta saker som pep o försökte äta, så ja sprang in till melvin o sa att han va tvungen o skynda sig, och där fanns 6st små söta kattungar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0