Mina fina...

Ha hänt rätt mycket på slutet så det ha vart otroligt stressigt i det sista.. lite av det som hänt är:

Världens finaste lilla gudson Sebastian ha fyllt ett år.



är han inte söt så säg..


idag ha melvin haft 2 matcher på hofvallen och den ana vann dom och den andra förlora dom.  jag är så stolt över melvin att han vill så mycket.. att han kommer på att han vill prova olika saker för att utvecklas, det e inte direkt att ja ens behöver fråga om han vill prova nått.. o jag vill ha en liten kille som provar sig fram och gör det han vill och tycker är kul.




sen ha vi haft fullt upp med våran nya familjemedlem lilla saga.. och vilket litet busfrö... Puhhhh
men otroligt mysigt och roligt med, ska börja träna mer med henne snart med ¨så de blir ordning från början men hon e verkligen lyhörd liten dam.



Snart är det som sagt kalas här i huset och jag känner mig mest stressad för hur man ska hinna med allt. det jäkliga e att det e 4st inom kort som ska firas, men de bruke ju som vanligt ordna sig i slutändan. =)



och snart e det den så kallade traditionen vid midsommar.... Bingoo javissst wiii ja längtar verkligen och sen kalas innan för tuvis, mysigt.







den här låten är så grymt grymt bra




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0