Världens finaste bröllop

Äntligen är dom gifta och så vackert det var, helt otroligt hur lycklig man kan bli av andras lycka..
fick hålla mig från att gråta flera gånger... mn ja höll mig tappert








så lycklig för eran skull..

sen skulle bröllops buketten kastas o herre gud ((finns inga ord))
bara o titta..




jätte stort grattis Madde och glenn för ett underbart bröllop...


Hade tänkt och beställt mig en tårta till tuvas 2års dag av en tjej i norge som e grym på tårter..



hade tänkt mig denna


eller





men hon hade en massa beställt till den 25e redan så klart, så då gick inte det, så då antar jag att ja får ta o använda mitt eget huvud och försöka ordna en någorlunda tårta själv.. hmmm vill ju gärna ha en figur då vanliga tårter e otroligt tråkiga och B aktig... men vi får se


Idag hade jag tänkt och baka bullar iallafall så det e klart till helgen då kalaset är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0