Lycka

Jag känner sån stark kärlek till mina två små liv, jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva sån kärlek men det har jag fått och det är jag så otroligt tacksam för.. sen att man börjar må bra och få ordning på allt... allt kan inte fixa sig på 3 röda men på god väg o det känns så befriande..

Va roligt sist på teorin, synd att det bara e varannan vecka tycker jag, men jag kommer gå sakta men säkert framåt o ta det så småningom än att stressa o sen blir det inget.. o det kommer nog gå bra..


fan tror vi må ta o spara lite o köpa oss nya stolar.. haha tror de finns en kvar snart som e helt hel. och jag vet ju vart vi inte ska köpa stolar igen iallafall.. hihi

Ihelgen va vi på badhuset, va underbart kul... och kul att pela han med innan han skulle åka.




roligt och åka.. (mammas lillskrutt)

hade med sig grannbarnen med så det va 4 små barn o hålla reda på...





Melvin, ebbe, Pela och Tuva li




Tuva li, pela, och lilla thea med puffarna brevid..








thea och tuva skvätter en massa vatten på varannn..

vart inte så mycket kort på grabbarna då dom sprang omkring överallt..
sen dog ju så klart batteriet när ja väl kom på att ja skulle ta kort..



Nu på söndag ska jag iväg och sälja iväg kläder som e för små för barnen på loppis.. hoppas man får bort det mesta iallafall så man slipper ta med det hem igen..

Idag gjorde melvin pannkakor, jag e väldigt mån om att han ska lära sig saker i tid, eftersom ja köpte ett väggord med ordet pannkaksrecept som jag har i köket på väggen, så kollar han på det, tar fram och fixar smeten själv och stekar alla helt perfekt, mycket stolt över min prins som kan göra iordning smeten själv och steka upp hela smeten själv. han tycker det e jätte kul och jag uppmuntrar han till att börja i tid så blir det roligare för dom att utvecklas och tycka sånt e kul i framtiden..! han älskar att laga mat och baka. Pöss min prins

Tycker det e så otroligt härligt och se att melvin läser allt nu, finns inget som han inte kan läsa, och han älskar att läsa böcker, ibland läser han ut 2 böcker i veckan.. han e en riktig läslus och han förstår allt och kommer verkligen ihåg det han läser.. annars läser många en bok, sen om man frågar så vet dom knappt vad dom läst.
så en stolt mamma är jag till båda mina små änglar..




fast i den djupa snön..hehe











Kommentarer
Postat av: Helena

Tycker oxå att de är roligt på teorikvällarna o tycker de borde vara varje vecka så man kom in i de mer.. Men man ska ju komma igång hemma oxå o de är inte de lättaste :)

2011-03-25 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0