Barnmorskan

Idag va jag till barnmorskan och hjärtljuden låg på 146/152 så det va bra och magen låg på 34,5 så jag ligger på översta kurvan men allt ser bra ut så det känns jätte bra.. Sammanlagt har jag gått upp 9kg sen inskrivningen så det känns också rimligt med tanke på hur mycket jag gått upp med dom två andra lusarna..

Sen gick vi på kappahl och hm och kollade på lite baby kläder.. Och Gud va mycket fint det finns! Men tråkigt att av 100kvm finns det va 85% med tjejkläder och 15% med killkläder..

E det någon som har samma eller liknande problem att jag inte kan dela mer än 1-2 bilder per blogginlägg från mobilen!! Riktigt drygt e det!!!

Tacksam för svar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0