Dagis..

Idag va det första dagen på dagis för Tuva Li efter sommar ledigheten! Hon va lite blyg först men det tog nog inte mer än 2-4 min så sprang hon iväg och lekte så vi vart inte kvar nå länge alls!

När jag hämtade tuva skulle hon ha med sig sina saker hem för annars skulle folk ta hennes saker.. Men gick bra när dagis fröken berättade att dom finns kvar imorgon! Det vart nog att hon sa så för hon ville ta med sig en leksak från bilen och då sa pappa att den måste du lämna annars kan någon ta den!! Så man märker vad dom tar in av det man säger.. :))))


Gud va bebis rör sig ibland det e riktigt obehagligt ibland i vissa positioner..
Börjar bli nervös av att det e så nära nu! Hmm

Idag va gudfar på besök och tuvis tycker det e så kul, lägger in en bild på det!



Melvin är så orolig eftersom ja fyller år om en vecka ca att ja inte ska få någon tårta och present! men jag sa det att vi kan vara tillsammans själv då det bara e jag och barnen åh Madde skulle eventuellt komma åh fira mig på eftermiddagen om hon kunde!! Min söta lilla prins som tänker på sin gamla kära mor ;)) fan snacka om 30 års kris ja får


Idag vart det massa hjortronsylt igen, Dock slut på dom mindre burkarna så det måste jag införskaffa tills sista omgången med sylt ja ska göra för det andra kommer jag frysa in i mindre boxar så man ha till efterrätter och så man kan ta upp och koka upp varma hjortron med glass te hösten/vintern e ju så gott..


Nä nu blir det sovdags så man orkar upp imorgon, för imorgon ringer klockan 05.45 *snark*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0