Humör

Mitt humör e fortfarande si så där måste jag säga.. Men de gå väl över!


idag ska jag och barnen lägga ut kläder/leksaker m.m till försäljning och rensa upp allt som e kvar av det vi redan rensat! Vi har lagt allt som ska säljas i två stora blåa Ikea kassar och dom e mer än proppfull!!


Nyss åt vi lite mellanmål och så hann vi faktiskt baka en långpannekaka och nu e det bara och sätta igång med städningen så ja skriver väl nå mer ikväll..

Tänkte lägga in bild på tuva innan vi åkte på dagis då hon va så stolt över sina Kitty spännen i håret och sin mumin one pice!! Och sen när hon lekte på dagis och världens finaste konstverk som hon gjort till mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0