Mys vid stranden

Igår var vi iväg till stranden och myste! Tog med fika och hade riktigt mysigt allihopa! Barnen badade och badade och hade så kul! Och det va första dagen det va fint väder och idag är det också fint väder men idag ska vi åka hem..

Har börjat fått vilat mer då det blivit värre med bäckenet, det bränns och sticks och jag ha svårt och vrida mig i liggläge och svårt att ta mig upp från låga höjder.. och går ja mycket får ja väldiga smärtor.. Men de gå rätt bra ändå!!


Igår ringde det från dolt nummer och jag svarade och det va barnmorskan som ringde och hörde hur ja mådde! Hon hade visat doktorn mina järnvärden och ville dubbelkolla så ja tog tabletterna och mådde bra då det e för lågt!!

Men än så länge mår ja rätt så bra, går inte ens och jämföra hur ja mådde med tuva Li.. Ja känner mig ändå pigg och att ja orkar med mycket!! Ibland får ja ont och då vilar ja en stund sen e det ju bara och fortsätta!!

Bifogar lite bilder på vårat mys vid stranden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0