Underbar

Idag vaknade jag runt 06.15 så då vart det mys frukost framför TVn! Lill hjärtat sover än! Somnade rätt sent i natt, men det är så underbart och ligga och se på nån man älskar så mycket innan man somnar!!

Igår var vi förbi kickan och hälsade på för och titta in deras lilla nykläckta Jessika som kommit till världen! Skit söt, tuva tyckte hon va jätte söt, och hon va otroligt fascinerad över hur små fötter hon hade!

Tuva ville pussa på henne och mysa och strök försiktigt flera gånger på hennes kropp! Så det känns bra att hon eventuellt är försiktig med bebis som kommer! Men de tror jag oavsett! Lär nog bli så att hon ska gosa och hjälpa till hela tiden känner jag henne rätt!!

Nä nu må min lilla sessa vakna så man kan hitta på nått kul... Skickar med en bild på lilla Jessika som vi hälsade på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0