Less less less

Ja tycker inte om att folk tro så jävla mycket när dom inte vet ett jävla piss! För två helger sen gjorde jag en sak och sket i att berätta det för en person för Åhh kolla reaktionen då personen i fråga ha gjort så väldigt mycket! Dock förstördes ju det då det kom ut fel väg och personen i fråga fick ju ingen lärdom av det då folk ska babbla så förbannat mycket!!

Och sen när ja ändå håller på så la jag ut ett kort på Facebook på pela som ja tyckte va väldigt kul! Madde och jag skulle på skalet och pela skulle då ha barnen men somnade då han va trött för han hade vart vaken med wilmer hela natten innan då jag bad om att få sova ut då wilmer vart kinkig flera nätter! Så Madde skratta till och gick dit och måla han medans han sov och då tänkt väcka han när vi skulle åka och alla tyckte det va roligt och de va grymt fult..
Och det va mest en sak för Åhh ge igen då det visats massor av bilder på mig och det e då fasiken ingen sminkning men det e lätt att klaga på alla andra hela tiden utan att veta all fakta innan!!

Men de vart ju totalt fel fast ja fattar fortfarande inte varför, det va en rolig grej, hade han vart full eller liknande ok då kan ja förstå men han va bara trött och det va en rolig grej! Och om folk tror det men låt dom tro det dåå för det va ju inte såå och folk pratar ju oavsett skit om allt och alla!!

Så glad att allt börjar att ta sig, skönt med lite saker då det e så lätt att städa fast det lätt blir stökigt med 3 barn..

Och allt annat ha blivit jätte bra så det ha verkligen släppts en sten från hjärtat! Och ja ha börjat att ta mer ansvar och försöka bli den ja va förut!! För de går ju inte när man snart e 30 år.. Men e bara Åhh se ljust på framtiden nu framöver och det känns så skönt ;))))


Wilmer och tuva Li är sjuk och det e rätt tufft just när wilmer har hosta och e dålig samtidigt! Dock sov mamma över i förrgår då ja ringde och frågade om hon inte kunde för då hade tuva Li 39,6 men tuva ha blivit lite bättre men tuva Nu medans wilmer e dålig min stackars prins <3

Det e ju knappt så man vågar somna för man e så rädd att nått ska gå dåligt eller dom ska bli för täppt med slem eller snor..

För den som inte vet vad ni ska köpa får ni gärna köpa möbler till dockhuset Småland! Vore tacksamt!!

Hittade ett jättefint förkläde till tuva som hon ska ha nu när vi bakar! Va en som gjorde själv och skulle ha 80:- för det! TAGET tyckte jag! Och sen smycka tuva ut wilmer imorse , skicka med nån bild!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0