Frukost/napptjuv

Imorse behagade Tuva Li att vakna kl 06.00 så när ja tittar upp så sitter hon och äter en nugatti macka! Så då har hon tagit ur brödet ur skåpet och tagit nugatti burken på samma nivå och hämtat en smörkniv ur lådan och brett på massa nugatti!! Duktig min tjej! I natt gick ja slänga ner katten flera gånger för han skulle busa med tuva! Han älskar och mysa med barnen! Slänger med några bilder ;)))

Så igår kväll när hon skulle lägga sig hade hon hittat en napp skitungen som hon satt och smatta på och försökte gömma när hon satt sig i baby bilvarnstolen som ja hade i vardagsrummet! Så dör satt hon och myste med napp och glodde på tv! Så då vart jag irriterad och sa men tuva du ska inte ha någon napp! Så då fick jag den frivilligt och sen la jag den i nappburken uppe på hyllan och vem hade inte tagit den igen när hon och katten somnat.. Så nu e den i tryggt förvar så hon inte kommer åt den igen :))) mitt lilla hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0