Less

Känner mig faktiskt besviken på att vissa knappt ringt och frågat hur det e hur man mår m.m! Känner faktiskt att ja kommer sluta va miss nice nå mer mot folk som inte ens kan ta sig 1 minut av sitt liv till att ringa och fråga! När man frågar om dom kommer och hälsar på när bebisen kommer så låter det mer som ett måste än att ja självklart kommer vi ska bli så kul!! Det känns som man bara e skit värd för vissa runt oss, men ja kommer sluta fjäska för nu kommer folk fan få visa hyfs om dom ska nått i utbyte med!


Sen e ja trött grinig överreagerar säkert just nu för att ja inte får sova på andra sidan som ja vill för bebis så ja kan sova.. Gud va skönt när bebis är ute så man kan börja snappa upp lite sömn igen!


Det e rätt tungt och va helt själv med två barn när man vissa dagar knappt kan röra sig, må be Melvin om hjälp för att ta mig upp för bäckenet! Vissa dagar går de rätt bra åh vissa inte och ibland må ja nästan massera Ryggslutet och trycka på bäckenet innan ja tar mig upp!

Ja vet inte men ibland känns det som att det e svårare åh ta sig upp för att huvudet på bebis precis ligger nedanför vänstra bröstet för att ni ska förstå och bebis fötter vid högra höften! Än om huvudet låg neråt som det ska! Det e så trångt så ibland känns de knappt som att man kan andas när bebis trycker upp huvudet när man ätit, och nu kan ja knappt äta heller för gör ja det så kommer det upp lika fort bebis rör på sig!! Bebis ligger så högt så högt men hoppas bebis vänder sig nu snart, på tisdag blir det barnmorskan..

På lördag som kommer får ni gärna komma på tårta för den som vill.. Är bara ja åh barnen som ska fira mig än va ja vet


Skickar med en bild på min prins och prinsessa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0