Dopskort

Nu är iallafall dopskorten klara! Har klurat och undrat hur ja skulle ha gjort dom, men petat och klurat och letat fick ja till slut till dom som jag ville, och det bästa av allt. ((Gratis)). Hade en ask med 100st foto papper hemma som ja tog med..

Lånade en dator med skrivare på en förening åt mamma för åhh klistra och klippa ihop nått bra! Tog ett bra tag och när ja skulle skriva ut, vägrade den skriva ut just foto papprets format, ringde först min kusin Erika men dom va inte hemma men hennes syster Viveka va på väg hem så ja skyndade mig och ringa henne så hon och hennes man kunde kanske svänga upp och kolla.

Dom kom men den vägra skriva ut nått annat än A4 format! Så på slutet kom vi överens om att ja skulle skicka min bild till hennes mail och så försökte hon hemma istället!! Hon tryckte bara upp bilden jag gjort och tog på kopiera så va det klart.. Och tack gode Gud att det funkade! Så nu e det bara åhh köpa kuvert och frimärken imorgon och posta ;)))


Det ända dumma med korten va att först skrev ja hela förnamnet + efternamnen men de vart gör långt så ja ändrade då det vart finast när det bara stod Wilmer!! Såg så kladdigt ut annars! Och lika bra går det ;))



Börjar bli nervös inför dopet då det e 1000 saker ja ska fixa och dona med, och inte det lättaste med dom små i närheten alltid ;)))


Men de ska nog gå bra ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0